Käyttäjätukipalvelun
Käyttäjätukipalvelun tarkoitus on neuvoa käyttäjää IT- ja tietojärjestelmän käyttöön liittyvissä kysymyksissä ja korjata ylläpidettävässä IT-laitteistossa ilmeneviä toimintahäiriöitä. Tuessa painotetaan IT-infrastruktuurin luotettavuutta, IT-ongelmien ennaltaehkäisyä, käyttäjän neuvontaa, ongelmien oikea-aikaista ja nopeaa ratkaisua, tietojärjestelmän kehitysmahdollisuuksiin liittyvää neuvontaa ja toiminnan vakauden ylläpitämistä.
Asiakaspalvelu ja IT-tuki Baltian maissa
Olemme integroineet kaikki Baltian maiden tiimit ja tarjoamme käyttäjätukea samoilla arvoilla, käyttäjätukipalveluilla, asiakashallintaprosesseilla ja standardeilla. Meillä on yhteensä 50 asiantuntijaa, jotka puhuvat kuutta kieltä ja joilla on yhteensä yli 30 erilaista Microsoft-sertifikaattia.
Paikallispalvelinten ja tietokoneverkon hallinta- ja valvontapalvelu
Palvelinten ja verkkolaitteiden hallinta- ja valvontapalveluun kuuluu laitteiston pitäminen päivitettynä, turvallisuuspäivitysten asentaminen toimintahäiriöiden ja vikojen ennaltaehkäisemiseksi sekä dokumentoinnin pitäminen päivitettynä.
Microsoft 365 helpdesk -tukipalvelu
Olemme kehittäneet yksinkertaisen ja edullisen palvelun nimeltään Microsoft 365 helpdesk -tukipalvelu tarjotaksemme tukea näissä asioissa. Microsoft 365 helpdesk -tukipalvelun puitteissa tarjoamme tukea etupäässä Office 365:n ja Microsoft 365:n yksinkertaisemmissa kysymyksissä ja toimissa.
Pilvipalveluiden tukipalvelu
Pilvipalveluiden tukipalvelu on tarkoitettu suuremmille yrityksille, joilla on tietohallintopäällikkö ja/tai oma IT-henkilöstö.
Järjestelmien yhteensovittamis- ja yhdistämistuki
Yritysten fuusiot ja yrityskaupat (englanniksi Mergers & Acquisitions) tuovat mukanaan paljon töitä. Yksi tärkeimmistä asioista tällaisissa tilanteissa on yrityksen toiminnassa pitävien IT-palveluiden vieminen yhteiselle alustalle ja alustojen yhteensovittaminen.