Käytämme kolmannen osapuolen palveluiden evästeitä markkinointiin ja tarjotaksemme sinulle paremman käyttökokemuksen. Lue kuinka käytämme evästeitä ja kuinka voit hallita niitä napsauttamalla "Tietosuojakäytäntö".

IT-tukipalvelut

Käyttäjätukipalvelun

Käyttäjätukipalvelun tarkoitus on neuvoa käyttäjää IT- ja tietojärjestelmän käyttöön liittyvissä kysymyksissä ja korjata ylläpidettävässä IT-laitteistossa ilmeneviä toimintahäiriöitä. Tuessa painotetaan IT-infrastruktuurin luotettavuutta, IT-ongelmien ennaltaehkäisyä, käyttäjän neuvontaa, ongelmien oikea-aikaista ja nopeaa ratkaisua, tietojärjestelmän kehitysmahdollisuuksiin liittyvää neuvontaa ja toiminnan vakauden ylläpitämistä.

Jatka lukemista

 

Asiakaspalvelu ja IT-tuki Baltian maissa

Olemme integroineet kaikki Baltian maiden tiimit ja tarjoamme käyttäjätukea samoilla arvoilla, käyttäjätukipalveluilla, asiakashallintaprosesseilla ja standardeilla. Meillä on yhteensä 50 asiantuntijaa, jotka puhuvat kuutta kieltä ja joilla on yhteensä yli 30 erilaista Microsoft-sertifikaattia. 

Jatka lukemista

 

Paikallispalvelinten ja tietokoneverkon hallinta- ja valvontapalvelu

Palvelinten ja verkkolaitteiden hallinta- ja valvontapalveluun kuuluu laitteiston pitäminen päivitettynä, turvallisuuspäivitysten asentaminen toimintahäiriöiden ja vikojen ennaltaehkäisemiseksi sekä dokumentoinnin pitäminen päivitettynä.

Jatka lukemista

 

Microsoft 365 helpdesk -tukipalvelu

Olemme kehittäneet yksinkertaisen ja edullisen palvelun nimeltään Microsoft 365 helpdesk -tukipalvelu tarjotaksemme tukea näissä asioissa. Microsoft 365 helpdesk -tukipalvelun puitteissa tarjoamme tukea etupäässä Office 365:n ja Microsoft 365:n yksinkertaisemmissa kysymyksissä ja toimissa.

Jatka lukemista

 

Pilvipalveluiden tukipalvelu

Pilvipalveluiden tukipalvelu on tarkoitettu suuremmille yrityksille, joilla on tietohallintopäällikkö ja/tai oma IT-henkilöstö. 

Jatka lukemista

 

Järjestelmien yhteensovittamis- ja yhdistämistuki

Yritysten fuusiot ja yrityskaupat (englanniksi Mergers & Acquisitions) tuovat mukanaan paljon töitä. Yksi tärkeimmistä asioista tällaisissa tilanteissa on yrityksen toiminnassa pitävien IT-palveluiden vieminen yhteiselle alustalle ja alustojen yhteensovittaminen.

Jatka lukemista