Palvelu on tarkoitettu yrityksille, jotka eivät halua konfiguroida ja määrittää Microsoft 365 -hallintaportaalissa käyttäjiä, listoja, ryhmiä, oikeuksia ja lisenssejä itse.
Olemme kehittäneet yksinkertaisen ja edullisen palvelun nimeltään Microsoft 365 helpdesk -tukipalvelu tarjotaksemme tukea näissä asioissa. Microsoft 365 helpdesk -tukipalvelun puitteissa tarjoamme tukea etupäässä Office 365:n ja Microsoft 365:n yksinkertaisemmissa kysymyksissä ja toimissa.
Microsoft 365 helpdesk -tukipalvelun käyttäjät saavat käyttöönsä myös Primend Marketplacen, jonka kautta voi tarvittaessa tehdä yksinkertaisempia toimia itse. Tarjoamme päiväpohjaisen laskutusmahdollisuuden Primendin laskutusjärjestelmän kautta (yrityksen luottokorttia ei tarvitse käyttää Microsoft-ympäristössä).
Microsoft 365 helpdesk -tukipalvelun kuukausihinta on 4 € käyttäjää kohden.
Microsoft 365 helpdesk -tukipalvelun sisältö:
- käyttäjien luominen
- käyttäjien poistaminen
- käyttäjien salasanojen vaihto
- lisenssien historialoki
- postituslistojen luominen ja käyttäjien lisääminen ja poistaminen
- O365 SecureScore -arviointi ja ehdotusten tekeminen
- yksi tukihenkilö O365-palveluihin liittyvissä kysymyksissä
- helpdesk-verkkopalveluympäristö: töiden rekisteröinti, töiden seuranta, raportointi
- Primend Marketplacen käyttömahdollisuus
Microsoft 365 helpdesk -tukipalvelu ei sisällä käyttäjätukipalveluun kuuluvia palveluita.