Käytämme kolmannen osapuolen palveluiden evästeitä markkinointiin ja tarjotaksemme sinulle paremman käyttökokemuksen. Lue kuinka käytämme evästeitä ja kuinka voit hallita niitä napsauttamalla "Tietosuojakäytäntö".

Pilvipalveluiden tukipalvelu

Pilvipalveluiden tukipalvelu on tarkoitettu suuremmille yrityksille, joilla on tietohallintopäällikkö ja/tai oma IT-henkilöstö. Primendin arvo palvelussa perustuu tietoon ja kokemukseen, jotka olemme saavuttaneet tekemällä erilaisia projekteja ja pitämällä erilaisia koulutuksia. Olemme toimineet alalla jo 15 vuotta, ja tiimimme osaaminen ja kokemustaso on alan huipputasoa.

Primendin tiimin tarkoitus on olla markkinoiden paras pilvipalveluiden tekninen konsultti ja palveluiden käyttöönottaja. Haluamme varmistaa, että valitset pilvipalveluita hankkiessasi juuri oikeat paketit ja hyödynnät palveluiden käyttöönotossa kaikki tarjolla olevat mahdollisuudet. Olemme valmiita tarjoamaan tukea kaikissa asioissa, jotka liittyvät pilvipalveluihin, niiden käyttöön yrityksessä, siirtymiseen muilta alustoilta Microsoft-ympäristöön, turvallisuuteen ja hallintaan.

Pilvipalveluiden tukipalvelun sisältö:

  • tekninen tuki englanniksi, viroksi, latviaksi, liettuaksi ja venäjäksi
  • yksi tukihenkilö lisensointiin liittyvissä kysymyksissä
  • viestintä kolmansien osapuolten (Microsoft Azure ja Microsoft 365 -palvelut, Amazon, Google, Pipedrive) kanssa
  • Microsoft 365- ja Office 365 -palveluiden (OneDrive for Business, Sharepoint online, Teams, Power BI, EMS, Intune) tekninen konsultointi
  • Azure-palveluiden tekninen konsultointi
  • ADConnect, ADFS-valvonta ja integraation tuki muiden pilvipalveluiden kanssa
  • palveluiden valvonta (pilvipalveluiden tarjoajan puolelta)
  • uusien pilvipalveluiden käyttöönottokonsultointi
  • turvallisuuskonsultointi, Secure Score -analyysi ja suositukset
  • Primend Marketplace – lisenssien hallinta ja laskutusympäristö 
  • vastaus enintään 1 tunnin kuluessa

Mikä erottaa Primendin pilvipalvelutuen muista vastaavista:

  • Me olemme aina tavoitettavissa sähköpostitse, puhelimitse tai chatissa.
  • Asiantunteva tekninen henkilöstö – Jos käännyt Primendin teknisen tuen puoleen, voit olla varma, että keskustelet pilvipalveluiden teknisen asiantuntijan kanssa. Ymmärrämme, että aika on rahaa, ja siksi tavoitteemme onkin ratkaista ongelmasi nopeasti tai löytää nopea vastaus.
  • Tehokkuus – Kun otat yhteyttä pilvipalveluiden tukeen, voit olla varma, että työskentelemme ahkerasti ja nopeasti ratkaistaksemme ongelmasi tai löytääksemme tarvitsemasi vastauksen. Me emme vain ratkaise tämänhetkistä ongelmaasi, vaan tarjoamme ratkaisuja järjestelmän toiminnan pitkäaikaiseen parantamiseen. Osaamisemme ja suhtautumisemme asiakkaisiin erottaa meidät muista palveluntarjoajista.
  • Läpinäkyvyys – Jos emme tiedä vastausta, emme teeskentele tietävämme. Olemme rehellisiä ja ehdotamme seuraavia askelia, jotta ongelmaasi löytyy vastaus nopeasti. Teknikoillamme on monipuoliset käyttöoikeudet erilaisiin pilvipalveluiden tietokantoihin, joista saamme nopeampaa ja parempaa teknistä apua.
  • Dokumentaatio – Tallennamme kaikki yritykseesi liittyvät tiedot Primendin omaan tietojärjestelmään. Se tuo asiakkaalle varmuuden, että tunnemme järjestelmänne ja niiden yhteydet perusteellisesti. Se myös vähentää huomattavasti alustavien tietojen keräämiseen käytettävää aikaa ongelmatilanteissa ja takaa nopeat vastausajat asiakkaalle.
     

Pyydä tarjous