Käytämme kolmannen osapuolen palveluiden evästeitä markkinointiin ja tarjotaksemme sinulle paremman käyttökokemuksen. Lue kuinka käytämme evästeitä ja kuinka voit hallita niitä napsauttamalla "Tietosuojakäytäntö".

Siirtyminen ja käyttöönotto

Microsoft Office 365 on kattava toimistoratkaisu, joka korvaa monia jo käytössä olevia palveluita. Office 365:n käyttöönotto edellyttää olemassa olevien palveluiden siirtämistä uudelle alustalle. Primendin asiantuntijat tekevät siirtymistä varten perusteellisen pohjatyön, jotta siirtyminen sujuu yrityksen toimintaa häiritsemättä. Jos yrityksessä ei ole aiemmin ollut käytössä Office 365:n tarjoamia toimintoja vastaavia ratkaisuja, otetaan Office 365 -palvelut käyttöön. Primendin kokeneet asiantuntijat ottavat toivotut palvelut käyttöön nopeasti ja sujuvasti ja tarjoavat tarvittaessa perusteellista käyttäjäkoulutusta.
 

Pyydä tarjous