Käytämme kolmannen osapuolen palveluiden evästeitä markkinointiin ja tarjotaksemme sinulle paremman käyttökokemuksen. Lue kuinka käytämme evästeitä ja kuinka voit hallita niitä napsauttamalla "Tietosuojakäytäntö".
Primendin käyttäjätukipalvelu on suunniteltu minkä tahansa kokoisille yrityksille. Palvelun tarkoitus on tarjota käyttäjille nopeaa ja laadukasta IT-tukea sekä puhelimitse että sähköpostitse. Primendillä on laaja tekninen tiimi, joka kykenee tarjoamaan nopeaa tukea ja ystävällistä asiakaspalvelua.
Jatka lukemista
Primendin käyttäjätukipalvelu on suunniteltu minkä tahansa kokoisille yrityksille. Palvelun tarkoitus on tarjota käyttäjille nopeaa ja laadukasta IT-tukea sekä puhelimitse että sähköpostitse.
Olemme integroineet kaikki Baltian maiden tiimit ja tarjoamme käyttäjätukea samoilla arvoilla, käyttäjätukipalveluilla, asiakashallintaprosesseilla ja standardeilla. Meillä on yhteensä 50 asiantuntijaa, jotka puhuvat kuutta kieltä ja joilla on yhteensä yli 30 erilaista Microsoft-sertifikaattia.
Palvelinten ja verkkolaitteiden hallinta- ja valvontapalveluun kuuluu laitteiston pitäminen päivitettynä, turvallisuuspäivitysten asentaminen toimintahäiriöiden ja vikojen ennaltaehkäisemiseksi sekä dokumentoinnin pitäminen päivitettynä.
Olemme kehittäneet yksinkertaisen ja edullisen palvelun nimeltään Microsoft 365 helpdesk -tukipalvelu tarjotaksemme tukea näissä asioissa. Microsoft 365 helpdesk -tukipalvelun puitteissa tarjoamme tukea etupäässä Office 365:n ja Microsoft 365:n yksinkertaisemmissa kysymyksissä ja toimissa.
Pilvipalveluiden tukipalvelu on tarkoitettu suuremmille yrityksille, joilla on tietohallintopäällikkö ja/tai oma IT-henkilöstö.
Yritysten fuusiot ja yrityskaupat (englanniksi Mergers & Acquisitions) tuovat mukanaan paljon töitä. Yksi tärkeimmistä asioista tällaisissa tilanteissa on yrityksen toiminnassa pitävien IT-palveluiden vieminen yhteiselle alustalle ja alustojen yhteensovittaminen.
Primend Cloud on valintasi, jos paikan päällä oleva ratkaisusi ei enää riitä - jotkut työmäärät tarvitsevat vain vähän enemmän.
Microsoft 365 on integroitu suunnitelma, joka sisältää ratkaisuja, kuten Windows 11, Office 365 ja Enterprise Mobility + Securityn.
M365 Premium – Paras yrityksille, jotka vaativat turvallisia etätyöratkaisuja, joissa on kaikki Business Standardiin sisältyvät ominaisuudet sekä edistynyt kyberuhkien suojaus ja laitehallinta.
Lisenssiauditointi, pilvivastaavuuden auditointi, tietokonepuiston auditointi, turva-auditointi, Software Asset Management.
Office 365:n käyttöönotto edellyttää olemassa olevien palveluiden siirtämistä uudelle alustalle. Primendin asiantuntijat tekevät siirtymistä varten perusteellisen pohjatyön, jotta siirtyminen sujuu yrityksen toimintaa häiritsemättä.
Microsoft Teams auttaa saavuttamaan enemmän töissä, koulussa ja arkielämässä. Kokoa tiimisi yhteen ryhmäkeskusteluissa, verkkopalavereissa, puheluissa ja verkkokonferensseissa. Jaa mielipiteitä ja ajatuksia omalla tavallasi. Lähetä ryhmäkeskusteluissa tai yksityisviesteissä GIF-kuvia, tarroja ja reaktioita. Tee nopeita päätöksiä ottamalla yhteys kahden kesken tai suuremmalla ryhmällä, aloittamalla videopuhelu tai jakamalla näyttö.
Nykypäivän dynaamisessa työympäristössä saumaton yhteistyö ja tehokas viestintä ovat olennaisia menestyksen kannalta, ja Microsoft Teams -kokoustilatarjontamme on suunniteltu nostamaan kokouskokemuksesi uusiin ulottuvuuksiin.
SharePoint on ihanteellinen alusta yhteistyön tekemiseen, asiakirjojen hallintaan ja yrityksen sisäiseen viestintään. SharePoint mahdollistaa kaikkien yrityksen tärkeiden asiakirjojen kokoamisen yhteen paikkaan sekä niiden turvallisen käytön ja jakamisen kenelle tahansa, niin yrityksen sisäisesti kuin sen ulkopuolellekin.
TABLOO-intranet ja -asiakirjavarasto on Microsoft Office 365 SharePoint Online -ympäristöön luotu ratkaisu, joka on yhteensopiva kaikkien Office 365 -paketeissa olevien toimintojen kanssa. TABLOO koostuu moduuleista, mikä tarkoittaa, että jokainen yritys voi koota juuri omiin tarpeisiinsa sopivan paketin.
Kommunikaatio ja sen sujuva toimiminen on yksi yrityksen menestyksen avaimista. Kaiken tiedon kokoaminen yhteiseen ympäristöön voi usein olla monimutkaista ja aikaa vievää. Valo Intranet on arvostettu käyttövalmis sisäverkkoratkaisu – intranet in-a-box.
Yritykset keräävät tietoja jokaisessa vaiheessa prosessejaan, ja useimmissa laitteissa on jonkinlainen ”äly”. Varsinainen haaste on saada tiedot käsiin vaarantamatta turvallisuutta ja laitteen takuuta. Liiketoimintatiedon hallintajärjestelmien tarvitsemien tietojen kerääminen vaatii yhteistyötä useiden kumppanien välillä.
Suurin osa Primendin asiakkaista käyttää jokapäiväisissä töissään Office 365 -palveluita. Niitä ovat esim. Exchange Online, SharePoint Online, OneDrive for Business, Teams ja Power BI.
Primend tarjoaa varmistuspalvelun teidän datakeskuksestanne Microsoft Azure -ympäristöön. Tiedot pakataan Veeam-teknologialla säilytettävien tietojen koon pienentämiseksi. Primend vastaa palvelun toiminnasta, valvoo varmistuksen toimintaa ja tilavuutta ja palauttaa tietoja tarvittaessa.
Nykypäivän digitaalisessa maailmassa yritysten on käytettävä skaalautuvia ja tehokkaita ratkaisuja pysyäkseen kilpailukykyisinä, ja Azure vastaa juuri tähän tarpeeseen.
Täältä löydät monipuoliset koulutuksemme. Koulutus voidaan järjestää sekä paikan päällä että virtuaalisesti. Ilmoittaudu koulutukseen, niin autamme sinua lentämään!
Microsoft 365 -peruskoulutus: Outlook, MS Teams, OneDrive, SharePoint.
Primendin pilvipalveluarkkitehti käy 2–3 tunnin pituisessa koulutuksessa läpi teitä kiinnostavia teemoja, antaa suosituksia ja jakaa parhaita käytäntöjä.
Microsoft Teams -koulutussuunnitelma: Yleiset suositellut asetukset Microsoft Teamsille, tiimien ja kanavien luomisen periaatteet Microsoft Teamsissa ...
Microsoft Teamsin koulutussuunnitelma: Yksityiskohtainen yleiskatsaus Microsoft Teamsin asetuksista ja personointivaihtoehdoista, Teamsin ilmoitusasetuksista, hyviä käytäntöjä ja suosituksia tiimien ja kanavien hallintaan Microsoft Teamsissa.
Microsoftin virallisena kumppanina Primend pystyy tarjoamaan Microsoft Build Intent Workshop -työpajoja, joiden avulla pystymme osoittamaan Microsoft-tuotteiden arvon asiakkaillemme keskittyen nykyaikaiseen työhön ja turvallisuuteen. Microsoft Solution Plays -ratkaisujen ja asiakkaiden tarpeiden mukaan räätälöityihin workshopeihin kuuluu tarkka opastus, sisältö asiakkaan tarpeiden arviointiin, Art of the Possible -konseptin esittely sekä toimivien käyttöönottosuunnitelmien luominen.
Yhteistyösovellukset-työpajan avulla voit auttaa asiakkaitasi oppimaan, miten Teamsin tarjoamia mahdollisuuksia voidaan hyödyntää integroimalla heidän liiketoimintatarpeisiinsa räätälöityjä sovelluksia ja työnkulkuja.
Tässä kumppanin johtamassa koulutuksessa esitellään Teams Phone -ominaisuuksia "Mahdollisuuksien taidon" kautta ja tutustutaan mukaansatempaaviin kokemuksiin, käyttötapauksiin ja syvälliseen suunnitteluun; tuloksena on käyttökelpoisia suosituksia.
Enable Frontline -työpajassa asiakkaat käyvät läpi erilaisia etulinjan työntekijöiden haasteita ja kipupisteitä sekä oppivat tunnistamaan tärkeimmät etulinjan työntekijöitään koskevat skenaariot.
Microsoftin turvalliset identiteetit ja käyttöoikeudet -työpaja on suunniteltu auttamaan asiakkaita arvioimaan identiteettijärjestelmiensä kehittyneisyyttä.
Tämän työpajan avulla voit auttaa asiakkaitasi tunnistamaan poikkeamat yleisistä yrityskäytännöistä Microsoft 365 E5:n liittyvien teknologioiden avulla.
Työpaja auttaa sinua luomaan asiakkaille houkuttelevia tapoja hallita riskejä Microsoft 365 E5:n liittyvien teknologioiden avulla.
Suojaudu uhkilta SIEM Plus XDR:n avulla -työpaja toteutetaan asiakkaan tuotantoympäristössä, jossa on todellisia tietoturvauhkia.
Hybridikokoukset ja huoneet -työpajassa on uusi, modulaarinen rakenne, jonka ansiosta voit käydä kohdennettuja keskusteluja, jotka on räätälöity asiakkaidesi liiketoiminnan erityistarpeisiin hybridityön maailmassa.
Päätelaitteiden hallinta -työpajassa esitellään asiakkaille Microsoft 365:n arvoa sekä tutustutaan siihen, kuinka käyttäjien laitteita, sovelluksia ja identiteettejä voidaan hallita mistä tahansa Microsoft Endpoint Managerin avulla.
Tässä työpajassa asiakkaat voivat kehittää joustavia työskentelytilanteita ja -tapoja, joiden avulla työntekijät voivat toimia tuottavasti ja turvallisesti Microsoft 365:llä.
Turvallinen monipilviympäristö -työpajan tarkoituksena on luoda kiinnostusta Microsoft Defender for Cloud- ja Azure Network Security -tuotteiden ostamiseen ja käyttöönottoon.